Lupa
Obsah Obsah
Portál
Reklama

Mezinárodní konference o vztahu církve a médií

Datum publikace10. 9. 2010, 14.45
TiskTisk

Ve dnech 17. a 18. 9. 2010 se na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích (TF JU) koná mezinárodní konference o vztahu církve a médií s názvem Přátelé nebo nepřátelé?

České Budějovice: Konferenci pořádá Síť pastorálních teologů střední a východní Evropy ve spolupráci s Katedrami praktické teologie a pedagogiky. Sjedou se zde účastníci z devíti zemí: Česka, Slovenska, Bulharska, Chorvatska, Itálie, Maďarska, Německa, Polska a Rakouska.

Za Českou republiku vystoupí v pátek 17. září v pracovní skupině P. Leoš Ryška SDB, Mgr. Filip Breindl, Th.D. a Ing. P.  Petr Chovanec SD; v sobotu 18. září pak Mgr. Michal Opatrný Dr. theol. Hostitelé jsou Doc. Michal Kaplánek Th.D., vedoucí Katedry pedagogiky, a Ing. Dr. Alois Křišťan, Th.D., vedoucí Katedry praktické teologie.

Na konferenci promluví v pátek dopoledne vedoucí kanceláře pro komunikaci linecké diecéze (Rakousko) Mgr. Gabriele Eder-Cakl, profesorka praktické teologie z Erfurtu (Německo) Dr. Maria Widl, dále žurnalista a pravoslavný teolog ze Sofie (Bulharsko) Mgr. Kliment Hristof. V tentýž den odpoledne proběhne činnost tří pracovních skupin: Církevní média anebo Církev v médiích, 'Zlá média' a Zásady komunikace s veřejností na univerzitě a v církvi.

Sobota je věnována představení vědeckých projektů, kratším vystoupením k tematice konference a o současné situaci církve v některých zemích.

Akce je podporována nadací Renovabis z Německa. Jednacím jazykem je němčina.

 

Podrobný program v němčině naleznete zde pod 'Programm Presse'.

Pro další informace se můžete obrátit na Dr. Petra Slouka:

tel. +43 650 577 64 18

Autor článku: Mgr. Pavel Ambrož
Ochrana vašeho soukromí je naší prioritou

Abyste mohli co nejlépe využívat služby portálu Církev.cz, včetně nakupování, používáme my a někteří naši partneři tzv. cookies (malé soubory uložené ve vašem webovém prohlížeči). Díky nim si například pamatujeme, zdali jste přihlášeni, vámi provedená a preferovaná nastavení, co máte v košíku, jak máte seřazené a vyfiltrované produkty apod.

Díky nim vám také nenabízíme nevhodnou reklamu a pomáhají nám v analýzách sloužících k dalšímu rozvoji portálu.

Potřebujeme však váš souhlas s jejich zpracováváním. Děkujeme, že nám ho dáte, a ujišťujeme vás, že se k vašim datům chováme maximálně zodpovědně v souladu s platnou legislativou