Kampaň Twitteru ukazuje pozitivně německou církev

Berlín: Na 70 procent lidí se v Německu, Švýcarsku a Rakousku hlásí k nějaké křesťanské církvi. Tento fakt se stal ústředním motivem pro církevní kampaň šířenou pomocí Twitteru: Jsem 70 procentní! „Těší nás, že je nás tolik,“ píše se na průvodní stránce. Podle organizátorů je cílem ukázat, že „náboženství může přinášet zábavu i radost. A je požehnáním pro naši společnost. Víra je nosná. To, čemu lidé věří, utváří jejich život, a proto je náboženství věcí veřejnou.“
Kdo toto mínění sdílí, je organizátory vyzýván, aby napsal, co znamená víra a církev v jeho životě, jak dalece mu víra pomáhá a kde ve svém životě cítí Boží přítomnost. Žádaná jsou vyznání všech, kteří se hlásí ke křesťanství.
Idea kampaně na Twitteru „70 procent“ vznikla v ekumenickém týmu Relicamp 2012 ve Frankfurtu nad Mohanem, který se konal uprostřed května. Sešli se při něm ti, kteří spolu již nějaký čas diskutovali na církví spravovaných diskusních fórech a projevili zájem setkat se i „nevirtuálně“. Myšlenkou kampaně je ukázat prostřednictvím Twitteru, že řada lidí vírou žije, i když běžně sociální média ukazují jiný obrázek.