Lupa
Obsah Obsah
Portál
Reklama

Kampaň Twitteru ukazuje pozitivně německou církev

Datum publikace25. 5. 2012, 12.45
TiskTisk

Na sociálních médiích se rozjela kampaň „70 procent“, která má poukázat na vysoký počet křesťanů v německy mluvící oblasti. Ukazuje zároveň jejich radost z víry. Provozovatelé účtu na Twitteru chtějí dát najevo, že víra přináší zábavu a radost. A je požehnáním pro společnost.

Berlín: Na 70 procent lidí se v Německu, Švýcarsku a Rakousku hlásí k nějaké křesťanské církvi.  Tento fakt se stal ústředním motivem pro církevní kampaň šířenou pomocí Twitteru: Jsem 70 procentní!  „Těší nás, že je nás tolik,“ píše se na průvodní stránce. Podle organizátorů je cílem ukázat, že „náboženství může přinášet zábavu i radost. A je požehnáním pro naši společnost. Víra je nosná. To, čemu lidé věří, utváří jejich život, a proto je náboženství věcí veřejnou.“

Kdo toto mínění sdílí, je organizátory vyzýván, aby napsal, co znamená víra a církev v jeho životě, jak dalece mu víra pomáhá a kde ve svém životě cítí Boží přítomnost. Žádaná jsou vyznání všech, kteří se hlásí ke křesťanství.

Idea kampaně na Twitteru „70 procent“ vznikla v ekumenickém týmu Relicamp 2012 ve Frankfurtu nad Mohanem, který se konal uprostřed května. Sešli se při něm ti, kteří spolu již nějaký čas diskutovali na církví spravovaných diskusních fórech a projevili zájem setkat se i „nevirtuálně“. Myšlenkou kampaně je ukázat prostřednictvím Twitteru, že řada lidí vírou žije, i když běžně sociální média ukazují jiný obrázek.

Ochrana vašeho soukromí je naší prioritou

Abyste mohli co nejlépe využívat služby portálu Církev.cz, včetně nakupování, používáme my a někteří naši partneři tzv. cookies (malé soubory uložené ve vašem webovém prohlížeči). Díky nim si například pamatujeme, zdali jste přihlášeni, vámi provedená a preferovaná nastavení, co máte v košíku, jak máte seřazené a vyfiltrované produkty apod.

Díky nim vám také nenabízíme nevhodnou reklamu a pomáhají nám v analýzách sloužících k dalšímu rozvoji portálu.

Potřebujeme však váš souhlas s jejich zpracováváním. Děkujeme, že nám ho dáte, a ujišťujeme vás, že se k vašim datům chováme maximálně zodpovědně v souladu s platnou legislativou