Lupa
Obsah Obsah
Portál
Reklama

Národní týden manželství 2015

Datum publikace10. 2. 2015, 12.38
TiskTisk

V pondělí 9. února 2015 začal letošní Národní týden manželství s mottem: Šťastně až do smrti – není to jen pohádka?  Hlavním tématem této akce je budování vztahů, které vydrží. Svými aktivitami se zapojují i některá diecézní rodinná centra.

Devátý ročník Národního týdne manželství (NTM) nabízí desítky akcí na území celé ČR.

Národní týden manželství je skvělou příležitostí, kdy se páry mohou inspirovat, jak ze svého dobrého manželství udělat ještě lepší. Jako organizátoři NTM věříme, že svatbou vše teprve začíná a že se všechna manželství mohou s každým dalším rokem stávat něčím větším, hlubším a intimnějším,“ řekl k letošnímu týdnu pro manželství koordinátor kampaně Petr Činčala.

NTM je iniciativou, jež spojuje celou škálu organizací, jednotlivců, odborníků, měst i církví, kteří již v minulých letech na oslavu manželství a pro jeho podporu zorganizovali stovky akcí po celé České republice.

Aktuální nabídku aktivit naleznete na stránkách www.tydenmanzelstvi.cz a
www.facebook.com/tydenmanzelstvi.

Posláním Národního týdne manželství je připomenout si alespoň jednou za rok rozmanitost a krásu manželství jako základu života rodiny. Je zastřešující iniciativou pro nejrůznější celostátní i místní aktivity v týdnu Valentýna zaměřené na praktický rozvoj manželství a podporu jeho hodnoty ve veřejném a politickém prostoru. Národní týden manželství vznikl v roce 1996 ve Velké Británii, následně v roce 2007 v ČR a v současné době se připravuje v dalších 26 zemích světa.

(Zdroj: organizátoři kampaně Národní týden manželství)

Autor článku: František Jemelka
Ochrana vašeho soukromí je naší prioritou

Abyste mohli co nejlépe využívat služby portálu Církev.cz, včetně nakupování, používáme my a někteří naši partneři tzv. cookies (malé soubory uložené ve vašem webovém prohlížeči). Díky nim si například pamatujeme, zdali jste přihlášeni, vámi provedená a preferovaná nastavení, co máte v košíku, jak máte seřazené a vyfiltrované produkty apod.

Díky nim vám také nenabízíme nevhodnou reklamu a pomáhají nám v analýzách sloužících k dalšímu rozvoji portálu.

Potřebujeme však váš souhlas s jejich zpracováváním. Děkujeme, že nám ho dáte, a ujišťujeme vás, že se k vašim datům chováme maximálně zodpovědně v souladu s platnou legislativou